Bereid je bezoekers zo goed mogelijk voor. Door bezoekers informatie te geven over de bereikbaarheid van je evenement, een plattegrond van je evenemententerrein door te geven en te informeren over allerlei praktische zaken tijdens je evenement vergroot je de waardering die een bezoeker aan je evenement geeft. Iemand die goed voorbereid op pad gaat, weet wat die kan verwachten en ervaart het bezoek positiever.


We informeren bezoekers graag uitgebreid over wat ze op het evenement kunnen verwachten. Denk daarbij aan zaken als:

* Hoe is de bereikbaarheid met het OV?

* Hoe en waar kan geparkeerd worden?

* Hoe ziet het evenemententerrein eruit?

* Hoe werkt het met garderobe en consumpties?

* Hoe ziet het programma eruit?

* Wat verwacht de organisator van een bezoeker?

* Hoe is het geregeld na afloop van het evenement?


We kunnen je bezoekers op een aantal manieren informeren:

* Via onze consumenten kennisbank;

* Via een servicemail die we enkele dagen voor het evenement versturen;

* NIEUW: Via een speciale FAQ-code op het E-ticket.


Speciale informatiecode op E-ticket

Een van onze nieuwste functionaliteiten is het plaatsen van een FAQ-code op het E-ticket. Mocht een bezoeker het E-ticket geprint hebben, dan is deze code scanbaar met een smartphone. Mocht een bezoeker het E-ticket digitaal op de telefoon bij zich hebben, dan is deze code klikbaar. Na het scannen van, of klikken op, de FAQ-code opent direct onze kennisbank met alle informatie van het evenement. Zo is de bezoekers te informeren voordat deze het evenement bezoekt, maar kan de bezoeker ook tijdens het evenement alle benodigde informatie snel en eenvoudig opzoeken.

Scan de FAQ-code op het E-ticket hieronder om te zien hoe het werkt.