Kaartkopers van evenementen kunnen hun vragen stellen via www.ticketpoint.nl/contact. Vanaf die pagina kunnen ze per chat, whatsapp, telefonisch en per mail hun vragen stellen. 

Organiseer jij zelf een evenement, dan kun je ons van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 - 17.30 u telefonisch en per mail bereiken via:
T: 073 - 30 30 240 (let op: geen consumentennummer, uitsluitend voor evenementorganisatoren)
E: support@ticketpoint.nl


Wil je snel realtime antwoord van ons? Probeer dan eens onze chatbot. Via www.ticketpoint.nl/tickey kun je 24/7 met ons chatten.


We vragen je zoveel als mogelijk rekening te houden met onze kantoortijden en je supportvragen binnen die tijdstippen toe te sturen. Gedurende de weekenden zijn we te bereiken via support@ticketpoint.nl . De dienstdoende support medewerker beoordeelt of je aanvraag prioriteit heeft om direct opgepakt te worden, of dat deze kan wachten tot na het weekend.

In noodgevallen tijdens evenement dagen zijn we telefonisch bereikbaar op ons noodnummer: 06 - 29 29 8335. De dienstdoende medewerker zal beoordelen of de aanvraag voldoende urgentie geniet om direct opgepakt te worden, of dat hiervoor een supportmelding aangemaakt kan worden die na het weekend wordt opgepakt.


We vragen jullie uiteraard zoveel als mogelijk gebruik te maken van de reguliere kantoortijden en het hierboven vermelde telefoonnummer en mailadres. Het noodnummer is buiten kantoortijden bereikbaar via 06 - 29 29 8335 en zoals gezegd uitsluitend in geval van nood.