Onze medewerkers zijn van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 - 17.30 u telefonisch en per mail bereikbaar voor supportvragen. Je kunt je vraag stellen via:
T: 073 - 30 30 240
E: [email protected]


Wil je snel realtime antwoord van ons? Probeer dan eens onze chatbot. Via www.ticketpoint.nl/tickey kun je 24/7 met ons chatten.


We vragen je zoveel als mogelijk rekening te houden met onze kantoortijden en je supportvragen binnen die tijdstippen toe te sturen. Gedurende de weekenden zijn we te bereiken via [email protected] . De dienstdoende support medewerker beoordeelt of je aanvraag prioriteit heeft om direct opgepakt te worden, of dat deze kan wachten tot na het weekend.

In noodgevallen tijdens evenement dagen zijn we telefonisch bereikbaar op ons noodnummer: 06 - 29 29 8335. De dienstdoende medewerker zal beoordelen of de aanvraag voldoende urgentie geniet om direct opgepakt te worden, of dat hiervoor een supportmelding aangemaakt kan worden die na het weekend wordt opgepakt.


Voor niet urgente zaken kan gewoon zoals altijd een mail gestuurd worden naar support@ticketpoint, of zijn wij op maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar via 073 - 30 30 240. We vragen jullie uiteraard zoveel als mogelijk gebruik te maken van de reguliere kantoortijden. Het noodnummer is buiten kantoortijden bereikbaar via 06 - 29 29 8335 en zoals gezegd uitsluitend in geval van nood.