Wanneer je specifieke acties wilt uitzetten adviseren we altijd van tevoren even contact met ons op te nemen. We denken altijd graag met je mee om het meest optimale effect uit je verkoop te halen. Een aantal voorbeelden van actieticketing hebben we voor je uitgewerkt:


* Kortingscode

Wil je een specifieke doelgroep een specifieke korting geven? Wij werken met promotiecodes en vouchercodes. Wil je meer weten hierover? Check dan: https://support.ticketpoint.nl/nl/support/solutions/articles/17000045629-kortingscode-aanmaken


* Familie / Vrienden bundels

Wil je een ticket aanbieden die specifiek geschikt is voor families of vriendengroepen? We kunnen een standaard bundel maken. Denk bijvoorbeeld aan een bundel waarbij je 4 tickets besteld, maar slechts de waarde van 3 tickets hoeft af te rekenen. Of denk aan een bundel van tickets met bijvoorbeeld 2 entreekaarten, 1 parkeerkaart en een consumptievouchers. Alles eenvoudig en snel in 1x af te rekenen. Let op: in deze module werken geen promotiecodes en/of vouchercodes. 


* Prijssegmentatie per datumbereik

Wat vaak enorm goed werkt is een Early Bird actie voor de kopers die al eerder tickets voor jou evenement hebben gekocht. Na een Early Bird periode kun je overschakelen op tickets voor een reguliere prijs. Eventueel kun je last-minute nog een aangepaste prijs hanteren. Let hier wel mee op: als je kopers dat weten (van communicatie of van eerdere jaren) gaan ze er wellicht op wachten en mis je zinvolle omzet gedurende je verkooptraject.