Ticketpoint heeft haar eigen webshop, waar verschillende producten worden aangeboden: CD's, DVD's, merchandise. Wij verzorgen de gehele fulfillment. Dit zijn alle processen die in gang worden gezet vanaf het moment dat de klant op  Bestel  klikt. Het product wordt aangeboden in onze webshop. Je zit zo dichtbij de doelgroep, want iemand die een kaartje koopt voor een evenement, is een potentiële klant om een product van de betreffende artiest(en) te kopen. We kunnen de pagina van het product bijvoorbeeld instellen als landingspagina, zoals bij de Upsell staat omschreven. 


1. Voorraden: Wij beheren de voorraden van alle producten. Deze monitoren wij en vullen we aan.


2. Verzending: Wanneer er een product is besteld en betaald, wordt het product vanuit het kantoor van Ticketpoint verstuurd. Hiervoor betaald de klant de verzendkosten.


3. Customer Care: We verzorgen de customer care van klanten die vragen hebben over hun bestelling, bezorg- en betaalwijze etc. Deze vragen worden gemonitord en afgehandeld in ons klantenservicesysteem.


4. GFK: Producten die verkocht worden in onze webshop, tellen mee en zijn dus bepalend voor de officiele hitlijsten.