Ter voorbereiding op de ticketverkoop en promotie van jouw evenement, hebben we een aantal beelden nodig. Hieronder vind je een overzicht van de beelden in de juiste afmetingen.


Ben je zelf niet in de gelegenheid deze te ontwerpen? Geen probleem, onze inhouse ontwerper gaat er graag mee aan de slag. Vraag ons naar de mogelijkheden.


Beeldmateriaal ontvangen we graag uiterlijk 24 uur voor start van de kaartverkoop via support@ticketpoint.nl


Samengevat

De volgende beelden zijn nodig. Onderaan deze pagina vindt je per item een verdere uitleg.

– Website beeld op de homepage (660 x 495 pixels). Aan te leveren in JPG, maximaal 200 KB.

– Website banner horizontaal op jouw evenementpagina (1920 x 450 pixels). Aan te leveren in JPG, maximaal 200 KB.

– E-tickets sfeerbeeld (680 x 270 pixels). Aan te leveren in JPG, maximaal 100 KB.

- E-tickets logo of routeplan (500 x 400 pixels). Aan te leveren in JPG, maximaal 100 KB.

- Marketingbeeld Facebook (1200 x 628 pixels). Aan te leveren in JPG, maximaal 200 KB.

- Marketingbeeld Instagram (1080 x 1080 pixels). Aan te leveren in JPG, maximaal 200 KB.

- Marketingbeeld Story's (1080 x 1920 pixels). Aan te leveren in JPG, maximaal 200 KB.

- We ontvangen tevens graag een promotionele tekst over het evenement in minimaal 300 woorden. Klik hier voor tips over het opmaken van een goede tekst.


Website:

Beeld op de homepage (660 x 495 pixels) van Ticketpoint.  Aan te leveren in JPG, maximaal 200 KB. 

Rekening te houden met:

- Vermeld op dit beeld bij voorkeur de naam van het evenement. In 1 beeld moet duidelijk zijn waar dit over gaat.

- Vermelding van de datum en locatie van het evenement is aan te raden

- Vermeld geen prijzen

- Vermeld geen website of telefoonnummer




Banner horizontaal op jouw evenementpagina (1920 x 450 pixels).  Aan te leveren in JPG, maximaal 200 KB.

- Wanneer je prijzen op deze banner communiceert, communiceer dan uitsluitend ticketprijzen inclusief servicekosten (is wettelijk verplicht)

- Vermeld geen URL of telefoonnummer of deze banner. Mensen zitten al op de rechtstreekse bestelpagina, dus verwijzen naar een URL is zinloos.

- Naam van het evenement, locatie, datum, tijdstippen kunnen allemaal getoond worden op de banner.




Tickets:

E-tickets sfeerbeeld (680 x 270 pixels) aan te leveren in JPG, maximaal 200 KB.

- Dit beeld moet echt sfeer geven aan het ticket, en is de mogelijkheid om je ticket in jouw look & feel te branden. 

- Vermeld hierop geen datum, deze staat al elders op het ticket

- Vermeld hierop geen locatie en tijdstippen, deze staan al elders op het ticket

- Vermeld hierop geen prijs, deze staat al elders op het ticket. 

- Vermeld daarop geen website of telefoonnummer, dat is op deze plek niet nodig. Mensen hebben hun ticket immers al besteld.

Maak er kortom echt een sfeerbeeld van, zie onderstaand een vorbeeld.


E-tickets logo of routeplan (500 x 400 pixels) aan te leveren in JPG, maximaal 200 KB.

- Vermeld in dit beeld het logo van het evenement

- Voeg eventueel logo's van sponsoren toe aan dezelfde afbeelding. Indien je meerdere sponsoren hebt, dan kun je één plaatje aanleveren met daarin alle sponsoren.

- Eventueel kun je hier een routeplan



Social Media (optioneel):

Facebook (1200 x 628 pixels). Aan te leveren in JPG, maximaal 200 KB.

- Vermelding van naam van het evenement, locatie en datum mogelijk. Tijdstippen zjin minder relevant.

- Vermeld de verkooppagina van de tickets

- Vermeld geen telefoonnummer



Instagram (1080 x 1080 pixels). Aan te leveren in JPG, maximaal 200 KB.

- Vermelding van naam van het evenement, locatie en datum mogelijk. Tijdstippen zjin minder relevant.

- Vermeld de verkooppagina van de tickets

- Vermeld geen telefoonnummer



Story's (1080 x 1920 pixels). Aan te leveren in JPG, maximaal 200 KB.

- Vermelding van naam van het evenement, locatie en datum mogelijk. Tijdstippen zjin minder relevant.

- Vermeld de verkooppagina van de tickets

- Vermeld geen telefoonnummer