Het is mogelijk om een Early Bird actie op te zetten. Early Bird tickets zijn aan het begin van de verkoopperiode te boeken, tegen een lager tarief dan de reguliere entreeprijs. 


Marketingvoordeel

Het marketingvoordeel van een Early Bird is dat je verkoop van deze kaarten op een specifieke doelgroep kan richten. Zo is het een goed marketingmiddel om kopers van voorgaande jaren weer te bereiken. Ook is het een goed middel om fans aan je te binden, door ze een geschenk aan te bieden; jij bent trouwe fan van onze organisatie/ons evenement, dus geven wij de mogelijkheid om je kaarten als één van de eersten zo goedkoop mogelijk aan te schaffen. 


Periode

De Early Bird periode kun je helemaal zelf bepalen. Dit kan een maand, een week of een dag zijn, dat maakt niet uit. De periode wordt ingesteld en de Early Bird loopt automatisch af na de einddatum. 


Het is ook mogelijk om een x aantal tickets beschikbaar te stellen voor de Early Bird verkoop. Dit is afhankelijk van hoe het evenement is ingericht. Wanneer je een vast aantal tickets beschikbaar wil stellen, kun je het beste contact opnemen via [email protected]. Dan bekijken we de mogelijkheden.